چگونه بهترین حلقه ست و نامزدی رو بخریم برای اینکه خاص باشیم؟

حلقه ازدواج

شاید مهمترین دغدغه زوح های جوان در خرید های ازدواج خرید حلقه ست می باشد

چگونه حلقه نامزدی مناسب انتخاب کنیم؟

آیا تا به حال به این سوال فکر کرده‌اید؟ این سوال زمانی چالش برانگیزتر می‌شود که بخواهید برای خرید حلقه نامزدی بودجه‌ای خاص در نظر بگیرید؛ یک فرد در ابتدای امر باید برای خرید انگشتر نامزدی تا چه حد هزینه کند؟ معمولا دختران عاشق الماس هستند و در واقع الماس بهترین دوست آن‌ها است. در رابطه با خرید حلقه نامزدی برداشت‌های گوناگونی وجود دارد. این موضوع سبب شده است تا درک این موضوع که باید در زمان خرید انگشتر نامزدی چقدر هزینه کنید دشوار شود.

گرچه این سوال جواب مشخصی ندارد و زوج‌های مختلف نظرات متفاوتی در مورد این مسئله دارند، اما باید بدانید که ما برای یافتن جواب این سوال با متخصصان در حوزه آداب و رسوم عروسی مشورت کرده‌ایم. آن‌ها به ما کمک کردند تا میزان قیمت تخمینی حلقه را مشخص کنیم و با نکات مهم در مورد خرید انگشتر نامزدی آشنا شویم و میزان اشتباهات احتمالی را به حداقل برسانیم. آن‌ها راه‌های ساده‌ای را برای مدیریت بودجه‌ی مالی مربوط به عروسی و خرید حلقه مناسب به ما ارائه دادند.

متوسط قیمت در نظر گرفته شده برای حلقه نامزدی چقدر است؟

بررسی‌ها و اطلاعات نشان می‌دهند که متوسط قیمت حلقه نامزدی سال به سال در حال افزایش است. طبق یافته‌ها، متوسط قیمت انگشتر نامزدی در سال ۲۰۱۸ برابر با ۷۸۲۹ دلار بوده است در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۷ برابر با ۵۰۲۳ دلار بوده است. همانطور که می‌بینید این افزایش قیمت کاملا مشهود است (به تناسب این اعداد در داخل کشور ما نیز با نوسانات قیمت طلا هزینه خرید انگشتر نامزدی را در سال های اخیر بطور سرسام آوری بالا برده است). با این حال بسیاری از افرادی که قصد ازدواج دارند ممکن است بیشتر و یا کمتر از این میزان هزینه می‌کنند.

برای مثال جاستین بیبر ببه منظور تهیه حلقه نامزدی برای هیلی بالدوین بیش از نیم میلیون دلار هزینه کرد. طبق گفته‌ی تیلور لانور، مشاور الماس و مدیر روابط عمومی Ring Concierge میزان بودجه بندی و هزینه‌ خرید حلقه نامزدی به وضعیت مالی نامزد شما بستگی دارد.

وی در این مورد می‌گوید: تا هر میزان که احساس راحتی می‌کنید برای خرید حلقه ازدواج هزینه کنید. نیازی نیست شما بدون دلیل خود را زیر بار بدهی و قرض ببرید. همچنین انتخاب حلقه نامزدی به دید شریک عاطفی شما نیز بستگی دارد. اگر او یک حلقه بسیار سبک و ظریف بپسندد به ندرت هزینه‌ی شما برای خرید حلقه نامزدی بالا می‌رود. اما اگر نامزد شما یک انگشتر با سنگ خیلی بزرگ بخواهد باز هم امکان کاهش هزینه‌ها وجود دارد.

بررسی برخی افسانه‌ها و باورهای غلط در مورد حلقه نامزدی